1. december 2017

Let's Plan









Jeg har også haft kalenderen fra Atelier Aarhus i år, og har været mega glad for den. så da jeg så de kom ud med en ny til 2018, måtte jeg eje den, og den er så fin. Den er lidt mindre ind 2017 kalenderen, og jeg er glad for check list opdelingen. Det er lige noget for mig.

Translation// I had the calendar from Atelier Aarhus this year, and i loved it. So when I saw they came out with a new one, for 2018, I had to own it,and it's so nice. It's a bit smaller than the 2017 calendar, and I'm happy with the check list system. It's just right for me.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...