23. marts 2018

Fitness Fix : Gear Haul






Som jeg nævnte i mit sidste indlæg så er jeg vild med grøn når det kommer til træningstøj, og er også vild med rød. I det hele taget, så da jeg så de her bukser, men den brændte røde farve, måtte jeg have dem. Og det samme gælder selvfølgelig for det grønne træningstøj.
Hvis i har anbefalinger til mærker eller steder man kan købe træningstøj så læg en kommentar.

Translation// As I mentioned in my last post, I love green when it comes to workout clothes and I’m also fond of red, in general. So when I saw these pants, I just had to have them, the burned red color is so beautiful. And the same goes for the green workout gear.
If you have recommendations for brands or places you can buy workout clothes then leave a comment.

 

FOLLOW ME ON

_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...