3. november 2015

Alexa Chung’s - The Future of Fashion...




Det er ikke nogen hemmelighed at jer er vild med Alexa Chung, både hendes personlighed og hendes stil. Og eftersom jeg er uddannet Fashion Designer, er jeg selvfølgelig også vild med mode. Så denne film syntes jeg virkelig er interessent. Den er lidt lang, men syntes nu alligevel at man bliver fanget af den. Så hvis duer vild med Alexa Chung og mode, eller en af delen bare, så syntes jeg du skal se filmen, som er lavet i samarbejde med Vogue.

Translation// It’s no secret that I love Alexa Chung, both her personality and her style. And since I’m an educated Fashion Designer, I of course love fashion. So I would really recommend this little film. It’s a bit long, but if you love Alexa Chung and fashion, or just one of the two, you should see the film, which is made in collaboration with Vogue.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


2 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig interesseret i mode. Hvordan har du uddannet dig til designer? :)

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gået på Teko, håber du finder ud af det. Man der er fere muligheder i Danmark, inden for mode

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...