30. november 2015

Blogger Of The Month: Easy Tiger




Denne måneds bloganbefaling, Easy Tiger, jeg har læst hendes blog i noget tid efterhånden. Og jeg syntes at hun har en rigtig spændende stil, den er lidt anderledes ind min egen stil, men som jeg har sagt mange gange før, så der det det, der inspirere mig. Hendes stil er sjov og farverig, og jeg bliver altid i godt humør af at kigge på hendes looks.

Syntes helt sikkert at du skal tjekke hendes blog ud, du kan finde den Her.

Translation// This month's blog recommendation, is Easy Tiger, I have been reading her blog for some time now. And I think that she has a very exciting style, its a little different from my own style, but as I have said many times before, that is what inspires me. Her style is fun and colorful, and I’m always in a good mood after looking at her looks.

I definitely think that you should check her blog out, you can find it Here.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...