2. maj 2016

Makeup Monday : Favorites





Har købt et par af mine favoritter igen, så som min Lottie Blending Sponge, jeg syntes virkelig at det er en af det bedste jeg har prøvet, så derfor er det den jeg har valgt at købe igen.  Jeg har nogle små korte øjenvipper, som ikke vil så meget lige meget, hvilken mascara jeg bruger. Men jeg har brugt den her fra Rimmel i mange mange år efter hånden, ikke fordi den gør noget vild, men fordi den virker.

Translation// Bought a few of my favorites again, like my Lottie Blending Sponge, It’s really one of the best I've tried, so it's the one I have chosen to buy again. I have some small short eyelashes that will not hold a curl, no matter what mascara I use. But I've used this one from Rimmel, for many many years now, not because it does anything crazy, but because it works.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...