31. maj 2016

May Favorites










Har ikke det store at sige om mine favoritter, ud over at det hele er ting jeg ikke har kunnet undværet i maj. Der er også et par ting som jeg først har købt her i maj, så som mine tre nye smykker, og er virkelig glad for dem alle sammen, især ringen syntes virkelig den er flot. Og min Shiseido moisturiser er også ny, jeg bruger den om morgenen under min make-up og den er virkelig god til at bruge under makeup da den trænger hurtig ind i huden. Der ud over er jeg bare blevet vild med Sally Hansen neglelakker, og denne farve i Brown Nose, er min nye favorit, der kommer et indlæg på bloggen om den på mandag.

Translation// Don’t have that much to say about my favorites, besides that it's all stuff that I haven’t been able to do without in May. There are also a few things that I bought here in May, like the three pieces of jewelry, and I really love all of them, especially the ring, it’s just so pretty. And my Shiseido moisturizer is also new, I use it, in the morning under my makeup, and it’s really good to use under makeup, because it sinks into the skin quickly. I’m just crazy about the Sally Hansen nail polishes, and this color in Brown Nose is my new favorite, there is going to be, a post up on the blog, about it on Monday.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...