18. juli 2016

Makeup Monday : A Wing






Lovede for noget tid siden at jeg ville prøve at lave flere makeup looks til jer, så her er et  look. Jeg laver sjældent en wing, og virkelig sjældent en sort, fordi jeg ikke har særlig lange øjenvipper, så når jeg har sort liner på, kan man ikke rigtig se mine øjenvipper. Men jeg er nu ret vild med looket alligevel.

Translation//  Some time ago I Promised, that I would try to make more makeup looks for you guys, so here's a look. I rarely do a wing and really rarely a black one, because I have so short eyelashes, so when I have black liner on, you can’t really see my eyelashes. But I'm really crazy about the look anyway.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...