17. oktober 2016

Make-up Monday : Haul





Jeg har været ude at købe et par af de ting jeg er løbet tør for, og de her produkter er ting, jeg er trofast bruger af. Har både brugt Improvment masken og GinZing øjencremen i flere år, og begge dele kan helt sikket anbefales. Håndcremen er ny for mig, men det er altid lækkert, men den godt håndcremen her til efteråret og vinteren, og dem jeg plejer at bruge er også fra Origins, så man går nok ikke, helt galt i byen med denne, og dufter den rigtig godt.

Translation// I've been out buying a few things, I have run out of. And these products are things that I have been using for years. Have both used the Improvement mask and the GinZing eye cream for several years, and I can recommend both. The hand cream is new to me, but it's always good to have a nice hand cream, for the autumn and winter, this one smells really good.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...