18. oktober 2016

Zara Haul






Det er vist snart et par måneder siden jeg købte disse ting på Zara, men jeg har glemt at dele dem med jer. Jeg er vild med Zara for tiden, syntes at de har nogle virkelig lækre designs, og der bliver ved med at komme nye ting ud, som jeg gerne vil have fingre i. Og jeg er virkelig glad for de her ting, syntes at de er virkelig fine og passer bare så godt til min stil.

Translation// It's almost been a couple of months, since I bought these things on Zara, but I forgot to share them with you guys. I love Zara right now, they have some amazing designs and continue to get new things out, I would like to get my hands on. And I'm really happy I got these things, I think that they are really cool and they just fit perfectly to my style.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...