22. august 2017

Home Decor Inspiration






Det her hjemme kontor er virkelig fin, jeg er helt vil med det, det er sådan mit skal se ud, når jeg engang får plads til et. Der går nok desværre længe, men det er godt at man har inspiration på lager. Og jeg er rat vild med at de har vendt malerier om, så man bar ser dem fra bagsiden, det er med til at give et råd udtryk, en virkelig nem ned at gøre det på hvis man har gamle malerier liggende, man måske ikke længer er så vild med.

Translation// This home office is really nice; I'm totally crazy about it. That's how I want mine to look when I get one someday. Unfortunately, it's a long time from now. I think, but it's good to have some inspiration. And I like that they just turned the paintings around, so you see them from the back, it an easy way of introducing a raw element into your home, and if you have old paintings lying around, you may not like anymore, you can use them.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...