18. august 2017

Fashion Friday : Flat Mule






For at være helt ærlig, så ved jeg ikke helt hvor jeg faldt over dem her, men da jeg så dem matte jeg eje dem. De minder meget om Gucci skoene med slangen på. Og det kan godt være det var derfor jeg faldt for dem så hurtig jeg ved det ikke, men de var kort udsolgt i min størrelse, og måtte vente på de kom tilbage. Men det var det værd, de er så fine.

Translation// To be honest, I don’t quite know where I first saw these, but when I saw them I just had to have them. They are like the Gucci shoes with the snake. And that may be why I fell for them so fast, I do not know, but they were sold out in my size, a short while, and had to wait for them to come back. But it was worth it, they are so cool.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...