15. september 2017

Fashion Friday : New Shoes










Jeg er blevet lidt vild med de her Mules med pels i, og jeg tror jeg nævnte I mit sidste indlæg at jeg allerede havde øje på et par mere og det er dem har, de er er I flere farver. Men efter som jeg er mega vild med rød for tiden, måtte det jo blive rød, og når man altid går i sort, tror jeg bare det kommer til at se godt ud. Igen er de Gucci inspireret, og det gør vel ikke så meget, jeg kan nu bare godt lide de broderede dekorationer.  Og så mangler jeg et par klipklapper, og hvorfor vælge den kedelige løsning, når man kan få dem her, jeg synes bare de er lidt festlige.

Translation// I've been crazy about these Mules with fur, and I think I mentioned it in my last post that I already saw a couple more I wanted,  these are in several colors. But as I'm getting lost in the red, they just had to be red, and when you're always black, I just think it's going to look great. Again, they are Gucci inspired, and it doesn’t matter, I just like the embroidered decoration on them. And then I need a pair of sliders, and why choose the boring solution, when you can get these, I just think they are a little more festive.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...