28. september 2017

Home Decor Inspiration





Er vild med køkkenet I den her lejlighed, og de rå elementer. Men tvivler på det kommer som nogen overraskelse længere. Jeg er især vild med spisebordet, ikke fordi jeg ikke elsker mit eget. Men hvis jeg engang får plads til to, så skal det her være det andet. Og spisebords stolene er super fede, og passer mega godt sammen med bordet.

Reolen vil jeg gerne have, både i den høje udgave og i en lavere udgave, til f.eks. at have mit tv til at stå på, det vil kunne se meget fedt ud. Så hvis nogen ved hvor jeg kan få noget lignende, så efterlad endelig en kommentar.

Translation// Loved the kitchen in this apartment, and the raw elements. But doubt it comes as a surprise to anyone. I’m particularly fond of the dining table, not because I don’t love my own. But if I ever get room for two, this should be the second one. And the dining table chairs are super cool and fit really well with the table.

I would like the bookcase, both in the high version and in a lower version, for example to have my TV on, it will look very cool. So if someone knows where I can get something like that, leave a comment.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...