13. april 2018

Fitness Food







Efter at have brugt hele marts på at undgå kulhydrater, har jeg fundet ud af at det er gluten jeg ikke kan tåle. Jeg har godt nok fået taget flere teste, som er negative. Men efter jeg stoppede. Har jeg fået det meget bedre, min eksem er forsvundet, og min hud ser bare bedre ud, og min mave har det godt.
Så nu skal jeg prøve at lave mad helt anderledes ind jeg har før, og lære en masse nye opskrifter.

Translation// After spending the whole of March, avoiding carbohydrates, I have found out that it’s gluten that my body is allergic to. I have gotten more tests, which are negative. But after I stopped, eaten gluten. I have gotten much better, my eczema has disappeared and my skin looks just better, and my stomach feel so good.
So now I have to learn to cook, new completely different  foods, and learn a lot of new recipes.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...