10. april 2018

Zara Haul







Det er efterhånden længe længe siden jeg har købt de her ting, men jeg fandt billederne på mit kamera. Så tænke jeg ville dele dem med jer alligevel.
Mit bedste køb, er uden tvivl vesten, er mega vild med den, det er lige min stil, den er mega cool. Og jeg syntes jeg havde brug for et par pæne flade sko, så derfor købte jeg dem her, syntes de er fede, til et ellers almindeligt look.

Translation// It's been a long time since I bought these things, but I found the pictures on my camera. So think I'd share them with you anyway.
My best buy, is without doubt the West, it’s just my style, its mega cool. And I thought I needed a pair of nice pair of flats, so I bought these, they will look really cool with an otherwise ordinary look.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...