15. maj 2015

Follow Me Friday : A Day Out





Dagens indlæg er et par billeder fra en dag ude i naturen, der er ikke så meget at fortælle ud over at jeg var ude at gå en tur i skoven og ved stranden sammen med en veninde, og jeg havde taget kameraet med, fordi jeg havde lyst til at tage nogle fine billeder, så jeg ville lige dele et par af dem med jer. Jeg burde virkelig at tage ud og tage billeder lidt oftere, for jeg kan virkelig godt lide det.

Translation// Today's post is a few pictures from a day out, there is not much to tell you guys, besides I was out for a walk in the woods and on the beach with a friend and I took the camera, because I wanted to take some nice pictures, so I wanted to share a few of them with you guys. I should really go out and take a lot more photos, because I really like it.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...