11. maj 2015

Makeup Monday : Eyebrow Maintaining






Denne uges makeup indlæg handler lidt om øjenbrun, og hvordan jeg selv ordner dem, i forhold til farvning og pasningen af formen. Jeg starter med at farve dem, med en permanent farve i mørk brun eller sort, lige for tiden bruger jeg en sort. Jeg følger anvisningerne der følger med. Når jeg har fjernet farven, bruger jeg gerne en tyk creme på øjenbrynene, for at passe lidt på huden. Her efter tegner jeg dem forholdsvis kraftig op med en blyant, for at se formen bedre, og så plukker jeg de hår der skal væk for at formen er der, og hvis man har lange hår, hjælper det at rede dem i gennem så de sidder som man ønsker, og der efter kan man lige så stille klippe lidt af længden på hårene, hvis det er nødvendigt.

Og alt efter hvor mørke mine øjenbryn er, efter farvningen, bruger jeg forskellige produkter for at fylde dem ud, når jeg tager min makeup på. Ofte bruger jeg bare en lys øjenskygge, og når farven aftager, går jeg over til min øjenbryns blyant.  

Translation// This week's makeup post is about eyebrows, and how I take care of them, when it comes to color and shaping. I start by coloring them, with a permanent color in a dark brown or black, right now I use black. I follow the instructions that come with the color. When I removed the color, I like to use a thick cream, to take care of the skin. After that I draw the outline of the eyebrows, with a pencil, to see the shape better, and now I’m able to see the hairs that need to be plucked, in order to get the right shape. If you have some long hairs, it helps to comb them through, and comb them into the desired shape, and then you can cut a bit of the length of the hair, if is necessary.


And depending on how dark my eyebrows are, after dyeing, I use different products to fill them in, when I put on my makeup. Often I use just a light eyebrow shadow, and when the color disappears, I start using my eyebrow pencil.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...