7. juli 2015

Home Decor DIY : Floating Frames







Har en super hurtig og let DIY på bloggen i dag, det er efterhånden længe siden jeg har haft en DIY på bloggen. Jeg er vild med de svævende rammer der er på markedet, men syntes de er lidt dyre. Så jeg har lavet nogen selv. Det eneste du skal bruge er, 4 rammer i samme størrelse, mine er fra Ikea, og har små metal ben, der holder bagsiden fast, hvilket er de bedste rammer man kan bruge til denne DIY.

Og det eneste man gør, er at skille rammerne ad, og bruge glasset fra de to af rammerne som bagside til de to svævende rammer. Effekten er selvfølgelig bedst når det billede man pytter i rammen, er mindre end rammen, så man kan se igennem.

Håber at i kunne bruge denne lille hurtige DIY.

Translation// Have a super quick and easy DIY on the blog today, it's been a while since I've had a DIY on the blog. I love the floating frames that are on the market right now, but I think that they are a bit expensive. So I have made some for myself. All you need is four frames in the same size, mine are from Ikea, and they have these small metal pins on the back, to hold the back of the frame in place. These frames are the best frames, you can use for this DIY.

And the only thing to do is to take apart the frames, and use the glass from two of the frames as the back for the two floating frames. The effect is of course best, when the photo in the frame is smaller than the frame, so you can see through it.


Hope that you guys could use this little and fast DIY.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

1 kommentar:

  1. Ej en fin diy! det tror jeg helt klart jeg vil prøve :D''

    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...