14. juli 2015

House Doctor EveryDay '15




Ville lige dele et af mine favorit firmaer med jer, House Doctor er et af mine absolut favorit firmaer når det kommer til bolig tilbehør. Og især deres everyday kollektion for 2015 er hel fantastisk. Der er virkelig mange af de ting de har som jeg gerne ville tilføje til mit hjem. Jeg syntes også at det er et af de firmaer der har lidt af hvert, og noget for en hver smag.

Det her er bare nogle af mine personlige favorit ting, lige pt.

Translation// Just wanted to share one of my favorite brands with you guys, House Doctor is one of my absolute favorite companies when it comes to home accessories. And especially their everyday collection for 2015 is quite amazing. There are a lot of the things that I would love to add to my home. I also think that it’s one of the companies that have a bit of everything and something for everyone.


This is just some of my personal favorites at the moment.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...