20. juli 2015

Makeup Monday : Soft Pink






Igen er det et meget simpel makeup look, denne gang har jeg dog brugt nogle pinke toner. Det er sjældent at jeg går efter de mere naturlige og lyse looks, men fordi det er sommer, syntes jeg at de er mere passende ind mit normale go to look. Jeg har brugt en meget lys lyserød på hele øjenlåget, og der efter brugt en kraftig pink på den ydre del af øjenlåget, og op i globelinjen, og har brugt en lilla i den yderlige del af globelinjen. Som highlighter under brynet, har jeg brugt en næsten hvid øjenskygge. Jeg har blendet skyggerne meget sammen, for at få blendet tonerne så meget sammen som muligt.


Translation// Again, it’s a very simple makeup look, this time; I have used some pink tones. It's rare that I go for these natural and bright looks, but because its summer, I think that they are more appropriate then my normal go to look. I have used a very light pink on the entire eye lid and a darker pink in the outer part of the eyelid and in the crease, I used a purple in the outer part of the crease. As a highlighter under the brow, I used an almost white eyeshadow. I have blended the shadows together, as much as possible, for a soft look.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

1 kommentar:

  1. Sikke et fint makeup look! man må aldrig gå ned på lyserød og glimmer, det er da et summer must! ;)
    xoxo
    Emma / http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...