10. august 2015

Makeup Monday : What's In My Everyday Bag








Tænkte lige at jeg ville dele det makeup med jeg som jeg har I min taske til dagligt, der er ikke noget særligt, det er bare for at kunne fixe det lidt, hvis nu man har være ude i regnen eller at det bare ikke sidder helt som det skal, jeg har været syg hele weekenden, så er ked af det ikke er det mest spændende indlæg, men tænkte at det måske kunne være lidt interessant at se alligevel.

Hvilke makeup produkter har i, i tasken?

Translation//  I thought that I would share the makeup, that I have in my everyday bag with you guys. It’s nothing special, but is just to have something in the bag, that I can fix my makeup with, if I end up out in the rain, or that it just need a touch up. I've been sick all weekend, so I’m sorry it's not the most interesting post, but thought it might be kind of interesting to see anyway.


What makeup products do you have in the bag?





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...