21. august 2015

Fashion Friday : Asos Haul





Har en lille Asos haul til jer i dag, det er ikke mange ting, men det er lige et par af de ting der har været på min ønske liste i noget tid, jeg  glæder mig til at jeg kan få brugt kjolen, så håber at der kommer en lejlighed snart så jeg kan få den brugt. Og eftersom at jeg er begyndt at bruge jeans, syntes jeg hele tiden at jeg mangler nogen, så syntes at dem her var super fine i farven. Og jeg manglede nogle fine simple sorte flade sko, og kunne ikke stå for dem her, og er så glade for dem.

Translation// Have a little Asos haul for you guys today, its not many things, but it's just a few of the things, that has been on my wish list for some time. I can’t wait to use the dress, I just really love it. Since I started using jeans, I'm always missing some, and these have a super cool color. And I was missing some simple black flat shoes, and I’m so happy with these, they are just so cute.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...