4. august 2015

My Favorite Jewelry Designer




En af mine favorit designere er Stine A, jeg synes at hun er en dygtig designer, og jer er vild med næsten alle hendes smykker. Mit seneste køb er denne lille ørering, som ligner en fjer eller et blad, det kommer lidt ant på hvem man er. Jeg er vild med den, og overvejer at skifte resten af mine øreringe ud med flere forskellige af hendes designs.


Translation// One of my favorite designers is Stine A. I think that she is a talented designer, and I love her jewelry. My latest purchase is this small earring, which looks like a feather or a leaf, depending on who you are I guess. I love it and I'm considering changing the rest of my earrings out with several of her designs.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...