2. oktober 2015

Fashion Friday : The Perfect T-Shirt




Den anden dag var jeg inde i byen efter arbejde, og jeg fandt disse T-shirts, og det er uden tvivl den mest perfekte T-shirt jeg har fundet i meget lang tid. Pasformen er fantastisk, længden på ærmerne er den længde jeg godt kan lide og det samme gælder for halsudskæringen, og så er det basis farver, hvilket selvfølgelig der det vigtigste. Og til slut men ikke mindst, her de huller, og jeg er vilde med det look, så jeg kan vist godt sige at jeg har fundet min perfekte basis T-shirt.

Translation// The other day I was in town after work, and I found these T-shirts, and it’s undoubtedly the most perfect T-shirt I've found in a very long time. The fit is fantastic, the length of the sleeves, is the length I like and the same goes for the neckline, and is the two basic colors, which of course is the most important. And finally, they have holes, and I love the look, so I guess that I have found my perfect basic T-shirt.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...