5. oktober 2015

Makeup Monday : MAC Haul





Det er ikke en særlig stor haul, men der var lige et par ting jeg virkelig gerne ville have, og jeg har ventet på at læbestiften skulle komme tilbage på lageret, så eftersom den var tilbage bestemte jeg mig for at bestille den med det samme. Og jeg er allerede vild med øjenskyggen og med læbestiften.

Translation// It is not a particularly large haul, but there were a few things I really wanted, and I have been waiting for the lipstick to come back in stock, so since it was back, I decided to get it immediately. And I'm already crazy about the eye shadow and the lipstick.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...