8. oktober 2015

My Jewelry Storage






Ville lige dele min smykke-opbevaring med jer. Hovederne på væggen, som jeg bruger til halskæder, har jeg haft i flere år, så de er ikke så nye men det er smykkeskrinet derimod, og jeg er vild med det. Er rigtig glad for det, selvom jeg oprindeligt ville have haft et andet. Men syntes det er super flot, og passer rigtig godt ind i mit soveværelse.

Translation// Just wanted to share my jewelry storage with you guys. The animal heads on the wall, which I use for necklaces, I have had those for several years, so they aren't really new, but the jewelry box is new, and I love it. I’m really happy with it, although I wanted a different one original. But it’s beautiful, and fits very well into my bedroom.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


1 kommentar:

  1. superfin måde at opbevare smykker på! :)

    www.metowefashion.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...