12. februar 2016

Fashion friday : Ready For Summer!!





Er godt klar over at det lige er lidt tid til at sommeren starter, men det stopper mig altså ikke i at købe solbriller. Og jeg har lige tilføjet disse to par til samlingen, og jeg er vilde med dem begge to, og jeg behøver altså ikke vente på at det bliver sommer før jeg får den brugt. Bare der er lidt sol en dag, skal de nok komme i brug.

Translation// I know that summer isn't really around the corner, but that doesn't stop me from buying sunglasses. And I just added these two pairs, to the collection and I love them both. And I do not need to wait for it to be summer, before I get use out of them, I just need a tiny bit of sun one day, and they’ll be on.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...