22. februar 2016

Makeup Monday : New in





Jeg har købt et par nye produkter I januar, fordi at jeg havde tømt de produkter jeg brugte, så tænkte jeg ville prøve noget nyt, jeg har ikke prøvet nogle af disse ansigts produkter før, men jeg er dog både fan af Origins og Ren, så er nok ikke gået helt galt I byen. Og neglelakken har bare en mega fed farve, og havde kigget på den længe, så nu slog jeg til.

Translation// I bought a couple of new products in January, because I wanted to try something new, I have never tried these products before, but I’m both a fan of Origins and Ren, so is probably not bad choices. And the nail polish just had a really nice color, and I have been looking at it for a long time, so I went for it.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...