8. februar 2016

Makeup Monday : Sleek




Da jeg var I Oslo I December, købte jeg denne Sleek Contouring & Blush palette, og jeg er virkelig vild med den. Jeg brugte værgen contour eller bronzer før denne, bare fordi at jeg ikke helt syntes at jeg havde, kunne finde nogle farver, der fungerede for mig. Jeg har købt den i Light 373, og det passer ret godt til min lyse hud, jeg skal stadig blende contour farven virkelig godt ud, for at det ikke ser for voldsomt ud, men ellers er det en rigtig fin farve, og den passer rigtig flot sammen med blushen, så den har jeg faktisk brugt hverdag også. Jeg bruger ikke highlighteren da den er lidt for vild til mig, men ellers, er det en virkelig fin palette, og den er bestemt pengene værd.

Translation// When I was in Oslo in December, I bought this Sleek Contouring & Blush palette, and I really love it. I never used contour or bronzer before this, just because I never found a color that worked for me. I bought it in Light 373, and it’s pretty good for my pale skin, I still have to blend the  contour color really well, in order for it not to look too crazy, but otherwise it’s a really nice color and it goes really well with the blush, so I have been using that everyday too. I don’t use the highlighter, because its a little too crazy for me, but otherwise, it's a really nice palette, and it is certainly worth the money.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...