15. april 2016

Home Decor Haul








Har lige en lille bolig haul på bloggen idag. Jeg viser sjældent de ting jeg køber, til min bolig men hvis det er noget I vil se mere af, må I endelig sige til. Jeg er blevet vild, med timeglas, jeg har desværre kun det ene lige nu, men jeg skal helt sikkert have fat i flere på et tidspunkt, når jeg finder flere jeg kan lide. Jeg er vild med kaktusser, det er ikke noget nyt, men den her er jeg ret vild med, syntes virkelig den er fin.

Og så har jeg været meget heldig, at få et Appel-tv i gave af min far, og er mega glad for det, eftersom jeg ser mega meget YouTube, og nu endelig kan se det på mit tv.

Translation// Just a small home decor haul on the blog today. I rarely show the things I buy for my home, but if it's something you guys want to see more, just let me know. I love hourglasses, I only have one right now, but I'll definitely be getting more, when I find more I like. I love cacti’s, it’s nothing new, but I’m crazy about this one, it’s really cute.

I’m really fortunate, my dad gifted me a Appel-tv, which is amazing, because I watch so much YouTube, and now I can finally see it on my TV.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...