25. april 2016

Makeup Monday : Pink Eye Look







Dette look er en smule anderledes en de looks jeg normalt laver, da det er, lysere og så har jeg brugt en kraftig pink farve. Men syntes at det var på tide, at jeg fik vist jer nogle makeup looks igen. Den pinke øjenskygge jeg har jeg har brugt, til dette look er fra Makeup Revolution, og du kan læse mere om den HER. Den er utrolig pigmenteret, og nem at arbejde med, hvilket gør det let at skabe looks som dette. Ellers har jeg brugt mine Mac øjenskygger og almindelige favorit produkter til at skabe looket.


Translation// This look is a bit different from the looks I usually do, because it’s lighter and also I have used a strong pink color. But I thought it was about time, that I showed you guys some makeup looks again. The pink eyeshadow is from Makeup Revolution, and you can read more about it HERE. It’s incredibly pigmented and easy to work with, which makes it easy to create looks like this. Otherwise I used my Mac eye shadows and ordinary favorite products to create the look.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...