11. april 2016

Makeup Monday : Current Favorites










Det her er mine nuværende makeup favoritter, i har set de fleste af dem før, og har også skrevet om dem flere gange. Det eneste der er helt nyt er min concealer fra Dior, jeg har ikke haft den så længe, men indtil videre er jeg glad for den, den er en del dyre ind det jeg plejer at bruge, og jeg ved ikke helt om den er pengene vær, skal teste den lidt længere for at finde ud af det, men ellers syntes jeg den fungere godt. Og alle de andre produkter er jeg stor fan af, og kan helt sikkert anbefale, L’Oreal Fundationen er nok den bedste jeg har prøvet nogen sinde.

Translation// These are my current makeup favorites, you guys have seen most of it before, and I have also written about them several times. The only thing that’s new is my concealer from Dior, I’m happy with it so far, it’s quite expensive compared to the once I usually use, and I don’t know if it is worth the money yet, I have to test it a bit longer, but otherwise I think that it work pretty well. And all the other products I’m a big fan of, and can certainly recommend, the L'Oreal Foundation is probably the best I've have ever tried.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...