30. august 2016

H&M Haul





Lille bille H&M haul, er så småt ved at forberede mig til efteråret allerede selvom det har været mega godt vejr på det sidste. Men jeg så de to bluser her i H&M, og jeg kunne ikke stå for dem. Jeg elsker baseball bluser, og den her har min favorit kombination, bordeaux og lys grå. Og den tynde sweatshirt passer perfekt til mig, da jeg ikke er så go til at have for tykke toppe på.

Translation// Small H&M haul, are beginning to prepare for autumn already, even though the weather has been really good lately. But I saw the two blouses here in H&M, and I think that they are really cool. I love a baseball shirt, and this one has my favorite combination, burgundy and light gray. And the thin sweatshirt is perfect for me, because I really don’t like thick tops.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...