15. august 2016

Makeup Monday : Skincare





Har været ude at købe en masse nye produkter, fordi jeg var så heldig at de løb tør på samme tid alle sammen.  Jeg er van til at bruge både Clensing Gel og Toneren fra Ren, men Dagcremen er ny for mig.  Cleansing Gelen jeg plejer at bruge, er til kombineret hud, men er nu gået over til den, til normal hud, med har dog beholdt toneren til kombineret hud da jeg virkelig godt kan li den.  Da jeg testede dagcremen syntes jeg at den gav en rigtig god følelse på huden, jeg vil dog bruge den om aftenen, da jeg bruger en anden om morgen.

Translation// I have been out buying, a lot of new products, because I was so lucky, that all of them ran out at the same time. I normally use the Cleansing Gel and Toner from Ren, but The Day Cream is new to me. The Cleansing Gel I usually use is for combination skin, but I have now switched to the normal one, but I kept the toner for combination skin, because I really like it. When I tested the day cream, I really liked the feeling it left on the skin, I will use it in the evening, because I use something else in the mornings.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...