25. august 2016

Home Decor Inspiration






Har mere bolig inspiration til jer, fordi at jeg lige for tiden er vild med bolig indretning, og det er næsten det eneste jeg kigger på, når jeg søger inspiration på nettet. Jeg er også vild med billeder med insekter, og billedet med den der bille er mega fedt, og det samme gælder geviret. Og igen er der de rå væge, som jeg er vilde med.

Translation// Have more home decor inspiration for you guys, because I just love interior design, and it’s almost the only thing I look at when I'm looking for inspiration online. I also love pictures with insects and this pictures of the beetle is just amazing, and the same goes for the antlers. And again the raw and exposed brick walls which I love.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...