15. september 2016

Home Decor Inspiration





Den her lejlighed er super fed, især køkkenet, jeg ved ikke helt hvad det er jeg har med køkkener for tiden. Men jeg er vild med køkkener, og det er her så fin, og især hylderne er helt fantastiske. Heler problemet er nok at jeg ikke kan gøre meget ved mit køkken, fordi det er under de skrå væger, der et nok derfor jeg drømmer om de her køkkener.

Translation// This apartment is super cool, especially the kitchen, I do not know, what it is about kitchens, right now. But I love kitchens, and this one is really nice, especially the shelves are fantastic. I think the problem is that I can’t do much about my kitchen, because it’s under the slanted walls, and that’s probably why I dream about these kitchens.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...