12. september 2016

Makeup Monday : Fall Wishes




Jeg elsker efterår, det er uden tvivl den årstid jeg holder mest af, og jeg syntes at jeg ville dele nogle af de efterårs makeup favoritter med jeg som jeg har lige nu. Det er nok mest negle lakkerne, som er sæson vare, og jeg er vilde med de har farver fra OPI, og skal nok have et par af dem selv. Og så syntes jeg bare at det er tid, til mørke øjne, og de har øjenskygger er passende, da de kan kombineres med meget af det men har i forvejen.


Translation// I love autumn, it’s undoubtedly the season, I love the most, and I thought I would share some of my favorite autumn makeup things with you guys. It’s probably mostly the nail lacquers, which are seasonal item, and I love the colors from OPI, I’m probably going to get a few colors myself. And autumn is time for dark eyes, and these eye shadows are some of my favorites, because they can be combined with so many of the things one all ready have.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...