14. september 2016

Wanted Wednesday



Mine nuværende mode ønsker, jeg er lidt for vild med jakker, jeg kan ikke helt lade vær med at købe jakker, men det har jeg nu aldrig. Og så er efteråret den helt rigtige årstid hvis man er lidt for vild med jakker. Og de to par sko, er altså sko, jeg syntes at jeg må eje, det samme gælder for uret.

Translation// My current fashion wants, I'm a little too crazy about jackets, I cannot stop buying jackets, but I never really have. And autumn is the right time of year, if you are a little too crazy about jackets. And the two pairs of shoes, I just love and the same goes for the watch, and I must own them.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...