1. december 2016

BlogMas day 1 : 2017 Prep








Det er efterhånden længe siden jeg modtog denne kalender, og den har bare været gemt væk i et skab, fordi jeg ikke har, kunne bruge den. Men glæder mig virkelig meget til at bruge den, syntes den er virkelig flot. Og den er opdelt virkelig lækker, og er sikker på et den kommer til at fungere rigtig godt for mig. Kalenderen er lavet af to danske blogger, og er virkelig en lækker kvalitet, og hvis man er vild men bolig indretning, vil den her passe godt hjemme ved en. Den er købt på www.atelieraarhus.com

Translation// It's been a while since I received this calendar, and it’s has just been tucked away in a cabinet, because I can’t use it yet.  It’s really beautiful, and it will for sure work really well for me. The calendar is made by two Danish bloggers, and is a really great quality, and if you are, crazy about interior design, this will look great in your home. I bought it on www.atelieraarhus.com



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



1 kommentar:

  1. Det må jeg give dig ret i! Den er godt nok lækker :)

    http://www.vonsnef.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...