29. november 2016

Home Decor Inspiration Pt. 2





Hvis du kan huske sidste uges indlæg, hvor jeg viste et moderne hus jeg var vild med, er det her anden del af indlægget, nemlig indretningen af huset. Det er lidt en anden stil ind det jeg personlig har her hjemme. Men jeg syntes stadig at det kan være rigtig lækkert. Indretningen er holdt i de mærke og lyse farver, og det er luftigt og simpelt indrettet. Du kan se huset ude fra HER.

Translation//  If you remember last week's post, where I showed a modern house I loved, this is the second part of the post, it’s the decor of the house. It's kind of a different style, than mine, and from the one I have at home. But I still think this decor is really cool. The decor is kept in the dark and the light colors, and it’s airy and simple furnished. You can see the house from the outside HERE.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...