3. februar 2017

How I Style : Watches


 












 Jeg elskere ure, og har faktisk også flere ind der kan være i mit smykke skrin, så derfor er det kun dem jeg bruger mest der ligger fremme.

Det ur jeg bruger hver dag på arbejde, er et Nixon A158-502-00, også kaldet, Re-Run digital ur, det er i guld. Men fås både i sølv og sort. Jeg er virkelig glad for det. Og på trods af at jeg, har haft det på hver dag i 1.5 år har det ingen ridser eller skrammer. Og jeg er altså ikke en kontor mus, der kan passe på mit ur.

Mit næst nyeste ur, er også et Nixon ur, Der er Time Teller i all gold, og model nummeret er A045-511-00. Det er virkelig et flot ur, jeg er mega vild med det, jeg ville så gerne have et ur, der havde en guld skive og det har det her. Og Nixon er uden tvivl mit favorit mærke når det kommer til ure. Dette ur fås i 6 forskellige variationer, bla. i helt sølv, helt sort, rose gold og sort og rose gold. I kan se mere på Ditur.dk

Mit nyeste er fra Komono, ikke et mærke jeg kendt særlig meget til, men som jeg sagde i mit tidligere indlæg, HER. SÅ har jeg virkelig længe ønsket mig et ur med grøn skive og da jeg så dette ur, måtte jeg bare eje det. Det er simpelthen så flot, og jeg elsker størrelsen på uret. Jeg købte dette ur på Ditur.dk

Efter jeg købte mit Komono ur, har jeg indgået et samarbejde med ditur.dk Og har derfor muligheden, for at give jer en rabat på 15 %. Så hvis i bruger koden: SP15. Så spare i 15 % på jeres nye ur. Og det er så heldigt at alle tre ure kan fås på Ditur.dk.

Translation// I love watches, and I actually have more than the once you see here.

The watch I use every day at work is the NixonA158-502-00, also called, Re-Run digital watch, in gold. However, available in both silver and black. I'm really happy about it. I've worn it every day for 1,5 years, it has no scratches.

My next newest watch, is also a Nixon watch, is the Time Teller in all gold, and the model number is A045-511-00. It's a really nice watch, I wanted a watch with a gold disc, and Nixon is without a doubt my favorite brand when it comes to watches. This watch is available in 6 different variations, in all silver, all black, rose gold and black and rosegold. You can see more on Ditur.dk

My latest is from Komono, not a brand I know very much about, but like I said in my previous post HERE. I wanted a watch with a green disc for the longest time, and when I saw this, I just had to have it. It’s simply so beautiful and I love the size. I bought this watch on Ditur.dk


After I bought my Komono watch, I have partnered with ditur.dk and therefore I have the opportunity, to give you a discount of 15 %. So if you user code: SP15. You will save 15 % on your new watch. And it’s were lucky what ditur.dk have all three watches available on the site.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...