24. februar 2017

Glitter Socks



 
Er jeg den eneste der er vild med glimmer sokker? Jeg ved ikke helt hvorfor det lige er startet, især fordi det ikke ligefrem passer til min stil, men jeg er vilde med dem. Og jeg har købt 4 par den anden dag fordi jeg ikke kunne lade dem ligge længer. Jeg skal nok få dem til at fungere på en eller anden måde, og glæder mig faktisk til at style dem.
Translation// Am I the only one who’s in love with glitter socks? I don’t know why, it just started. Especially since it doesn’t really go with my style, but I love them. And I bought 4 pairs the other day because I could not leave them any longer. And somehow I will get them to work, with my style. I can’t wait to style them.

FOLLOW ME ON

_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...