1. februar 2017

Wanted Wednesday




1 Jacket // 2 T-shirt // 3 Jeans // 4 Bag // 5 Shoes // 6 Jacket // 7 Sweater // 8 Jeans // 9 Watch // 10 Boots // 11 Jacket // 12 T-shirt // 13 Skirt // 14 Boots

Det er efter hånden længe siden jeg har delt mine mode ønsker med jer, så her er en del. Og mere end det, 3 outfits. Jeg er vild med broderi, nok også mere ind jeg burde være. Og det kan også ses her, jeg er virkelig vild med tøflerne fra Gucci, men dem ved jeg ikke hvornår jeg nogensiden skulle få brugt, de er måske også lige lidt dyre. Det samme gælder for tasken fraGucci og Valentino støvlerne, men drømme kan man altid.
Translation// It's been a while since I shared my fashion wishes with you guys, so here are few. More than that, 3 outfits actually. I love embroidery, probably more than I should. And you can see it right here, I really love the slippers from Gucci, but I have no idea, wear I would wear them, and perhaps just a little too expensive for me. The same goes for the Gucci bag and Valentino boots, but you can always dream.
FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...