18. april 2017

Home Decor inspiration










Bortset fra den lyserøde væg, sofa og de forholdsvise feminine lamper, så er jeg vild med den her bolig, der er nogle af møblerne jeg virkelig gerne ville eje. Jeg syntes også at det er et hjem der formår at kombinere både det rustikke og det moderne og simple. Det er jeg kæmpe fan af. Og det hit mørke køkken er virkelig et hit i min verden.

Translation// Apart from the pink wall, sofa and the relatively feminine lamps, I'm in love with this home,  there are some of the furniture I really want to own. I also think that it's a home that manages to combine the rustic and the modern and simple in a beautiful way. I'm a huge fan of that. And it's always a hit in my book, when someone has an all dark kitchen.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...