21. april 2017

It's A Mix






Jeg var på shoppe tur før påske sammen med min mor, og købte de her ting. Jeg er stor fan af træningstøj fra H&M, og har allerede en af de her trænings bh’er,  men jeg har brug for flere så købte bare en mere, fordi de er super behagelige at have på, og så syntes jeg den er virkelig fin. Da jeg så T-shirten måtte jeg have den, det er virkelig meget min stil, syntes den er mega fin, og jeg er altid fan af et godt print.  

Translation// I was on a shopping trip before Easter, with my mother, and I bought these things. I'm a big fan of sports clothes from H&M, and I already have one of these sports bras, but I need more therefore I bought one more, of the same they are super comfortable to wear, and it look really cool. When I saw the T-shirt, I had to have it, it's just my style, and I'm always a fan of a good print.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...