25. april 2017

Home Decor Inspiration








Er helt vild med galleri vægen I stuen, syntes den er helt fantastisk, jeg tror det er fordi det er billeder uden for meget farve. Og så er sofabordet og hylderne i køkkenet bare helt vild lækre, og ville virkelig gerne have sådan noget gammel træ, jeg kunne bygge noget af.

Translation// I’m crazy about the gallery wall in the living room, I think it's amazing, I think it's because it's pictures without much color. And then the coffee table and the shelves in the kitchen are just amazing and I would really love, to own old wood, which I could build something out of myself.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...