18. maj 2017

Home Decor Inspiration






Hvem vil ikke have det her stor vindue, ohh det ville jeg gerne. Mega gerne, det kan altså gøre noget ved det rum. Jeg er vild med store vinduer. Og så er min drøm stadig en grøn velour sofa, jeg er ikke sikker på hvor ideen kommer fra, men vi kan jo godt blive enige om at det passer helt fantastisk ind i et rum med sådan et vindue. Og væggene i køkkenet, jeg ville nok ikke gå efter kobber, men helt fantastisk ide.

Translation// Who doesn’t want this big window, ohh I would like that. I mean, it can really do something to a room. I'm crazy about big windows. And it’s my dream, to own a green velour sofa, I'm not sure where the idea comes from, but we can all agree, that it fits perfectly into a room with such a window. And the walls in the kitchen, I would probably not go for copper, but absolutely amazing.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...