16. maj 2017

New In : Jewelry




Jeg har købt denne skønhed til mig selv, jeg har virkelig en svaghed for denne farve. Og har faktisk allerede en ring med den farve sten. Men da jeg så den her i butikken, kunne jeg slet ikke stå for den, jeg syntes den er helt vild flot. Den er fra Pernille Corydon, og hun har nogle rigtig fine ting lige for tiden, så hvis du ikke har set dem, syntes jeg du skal tjekke dem ud.

Translation// I bought this, beauty for myself; I really have a weakness for this color. And, in fact, I already have a ring with this color stone. But when I saw this, in the store, I just thought it was absolutely beautiful. It's from Pernille Corydon, and she has some really nice things right now so if you have not seen them, I think you should go check them out.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin! Jeg elsker sådanne sten <3 Jeg har selv en ring fra Pernille Corydon, jeg fik i gave engang, og den er også rigtig flot :-) Jeg er især også vild med Julie Sandlaus ringe, har du tjekket dem ud?

    www.camillasofie.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...