1. maj 2017

Makeup Monday : Haul





Jeg manglede en ny top coat og jeg plejer at bruge en fra Sally Hansen, og jeg syntes det er et mærke der holder fantastisk. Så jeg købte en fra Sally Hansen igen, bare i diamond shine i stedet, og så må jeg se om den er bedre inde den anden jeg plejer at bruge. Jeg har i noget tid kigget på Dior lip scrub’en og jeg er virkelig glad for jeg købte den. har brugt den i snart to uger, og den er virkelig lækker. Bestemt pengene værd, og kan helt bestemt anbefales.

Translation// I was missing a new top coat and I usually use one from Sally Hansen, and I think it's a brand that last amazingly. So I bought one from Sally Hansen again, just one in diamond shine instead, and I'll see if it's better than the other one I normally use. I've been looking at the Dior lip scrub for some time, and I'm really glad I bought it. Have been using it for almost two weeks and it's really good. Definitely worth the money and I definitely recommend it.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...