28. juli 2017

Home Decor Inspiration







Det er ikke fordi at det her er min favorit indretning som sådan, ikke I helheden I hvert fald. Misforstå mig ikke syntes det er en virkelig fin bolig, men er bare ikke rigtig min stil. Men er vild med den mørke lilla/røde farve der er brugt på væggene, syntes det ser virkelig godt ud.

Translation// It's not because this is my favorite decor as such, not at all. Don’t misunderstand me, I don’t think there is anything wrong with this home, it’s just not really my style. But I’m crazy about the dark purple/red color used on the walls, it's really cool.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...